Digitale Lernspiele im finnischen DaF-Unterricht Stellenwert der Bingel-Spielwelt aus der Sicht des Schülers

Digitalisaation myötä digitaalisia oppimispelejä on kehitetty niin koulussa kuin vapaa-ajallakin tapahtuvan oppimisen tueksi. Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, miten alakoulun saksan kielen oppijat suhtautuvat Bingel-pelimaailmaan, jota käytetään opetuksen yhteydessä. Oppilaat...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Järvinen, Eveliina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:deu
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69919