_version_ |
1809901201875009536
|
annif_keywords_txtF_mv |
tekstiiliteollisuus
yritykset
yrityskuva
markkinointi
brändit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2334
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p11171
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
|
author |
Hammar, Noora
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Suomen kieli
Finnish
309
|
author_facet |
Hammar, Noora
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Suomen kieli
Finnish
309
Hammar, Noora
|
author_sort |
Hammar, Noora
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2020-06-12T20:01:07Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa</title><creator>Hammar, Noora</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Suomen kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Finnish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">309</contributor><subject type="other">Marimekko</subject><subject type="other">multimodaalinen diskurssintutkimus</subject><subject type="other">systeemis-funktionaalinen kieliteoria</subject><subject type="other">visuaalinen kielioppi</subject><subject type="yso">yritysviestintä</subject><subject type="yso">representaatio</subject><subject type="yso">yrityskuva</subject><subject type="yso">diskurssintutkimus</subject><available>2020-06-12T06:27:44Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69896</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006124141</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006124141</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69896/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006124141.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006124141.pdf" type="application/pdf" length="69104225" sequence="1"/><recordID>123456789_69896</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_69896
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:54Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69896\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006124141.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006124141.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
309
|
publication_first_indexed |
2020-06-12T20:01:07Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hammar, Noora
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
Marimekko
multimodaalinen diskurssintutkimus
systeemis-funktionaalinen kieliteoria
visuaalinen kielioppi
yritysviestintä
representaatio
yrityskuva
diskurssintutkimus
|
subject_txtF |
Suomen kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69896&index=0&size=large
|
title |
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
title_full |
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
title_fullStr |
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
title_full_unstemmed |
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
title_short |
Marimekko luonnostaan
|
title_sort |
marimekko luonnostaan kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta marimekon vahva luonnostaan kampanjassa
|
title_sub |
kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
title_txtP |
Marimekko luonnostaan : kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa
|
topic |
Marimekko
multimodaalinen diskurssintutkimus
systeemis-funktionaalinen kieliteoria
visuaalinen kielioppi
yritysviestintä
representaatio
yrityskuva
diskurssintutkimus
|
topic_facet |
Marimekko
diskurssintutkimus
multimodaalinen diskurssintutkimus
representaatio
systeemis-funktionaalinen kieliteoria
visuaalinen kielioppi
yrityskuva
yritysviestintä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69896
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006124141
|
work_keys_str_mv |
AT hammarnoora marimekkoluonnostaankielellinenjavisuaalinenanalyysiyrityskuvanrakentumisestamarimek
|