Hammar, N., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Marimekko luonnostaan: Kielellinen ja visuaalinen analyysi yrityskuvan rakentumisesta Marimekon Vahva luonnostaan -kampanjassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationHammar, Noora, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Marimekko Luonnostaan: Kielellinen Ja Visuaalinen Analyysi Yrityskuvan Rakentumisesta Marimekon Vahva Luonnostaan -kampanjassa. 2020.
MLA (9th ed.) CitationHammar, Noora, et al. Marimekko Luonnostaan: Kielellinen Ja Visuaalinen Analyysi Yrityskuvan Rakentumisesta Marimekon Vahva Luonnostaan -kampanjassa. 2020.