Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan

Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka tietoisia tehostettua tai erityistä tukea saavat oppilaat olivat heille laadituista kolmiportaisen tuen suunnitelma-asiakirjoista (oppimissuunnitelma, HOJKS) ja millaisia kolmiportaisen tuen palavereihin osallistumisen tyyppejä oppilaiden haastatteluista oli löydet...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Anttila, Ilona, Noux, Maiju
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69747
_version_ 1828193071755427840
author Anttila, Ilona Noux, Maiju
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä
author_facet Anttila, Ilona Noux, Maiju Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Anttila, Ilona Noux, Maiju Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä
author_sort Anttila, Ilona
datasource_str_mv jyx
description Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka tietoisia tehostettua tai erityistä tukea saavat oppilaat olivat heille laadituista kolmiportaisen tuen suunnitelma-asiakirjoista (oppimissuunnitelma, HOJKS) ja millaisia kolmiportaisen tuen palavereihin osallistumisen tyyppejä oppilaiden haastatteluista oli löydettävissä. Tutkimusaineisto koostui 6. ja 9.-luokkalaisten tehostettua tai erityistä tukea saavien oppilaiden haastatteluista (N = 9), jotka analysoitiin sisällönanalyyttisesti tyypittelemällä.
first_indexed 2020-06-08T20:00:47Z
format Pro gradu
fullrecord [{"key": "dc.contributor.advisor", "value": "Vehkakoski, Tanja", "language": "", "element": "contributor", "qualifier": "advisor", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Anttila, Ilona", "language": "", "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.author", "value": "Noux, Maiju", "language": "", "element": "contributor", "qualifier": "author", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.accessioned", "value": "2020-06-08T07:09:59Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "accessioned", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.available", "value": "2020-06-08T07:09:59Z", "language": null, "element": "date", "qualifier": "available", "schema": "dc"}, {"key": "dc.date.issued", "value": "2020", "language": "", "element": "date", "qualifier": "issued", "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.uri", "value": "https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69747", "language": null, "element": "identifier", "qualifier": "uri", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.abstract", "value": "Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka tietoisia tehostettua tai erityist\u00e4 tukea saavat oppilaat olivat heille laadituista kolmiportaisen tuen suunnitelma-asiakirjoista (oppimissuunnitelma, HOJKS) ja millaisia kolmiportaisen tuen palavereihin osallistumisen tyyppej\u00e4 oppilaiden haastatteluista oli l\u00f6ydett\u00e4viss\u00e4. Tutkimusaineisto koostui 6. ja 9.-luokkalaisten tehostettua tai erityist\u00e4 tukea saavien oppilaiden haastatteluista (N = 9), jotka analysoitiin sis\u00e4ll\u00f6nanalyyttisesti tyypittelem\u00e4ll\u00e4.", "language": "fi", "element": "description", "qualifier": "abstract", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Submitted by Paivi Vuorio (paelvuor@jyu.fi) on 2020-06-08T07:09:59Z\nNo. of bitstreams: 0", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.description.provenance", "value": "Made available in DSpace on 2020-06-08T07:09:59Z (GMT). No. of bitstreams: 0\n Previous issue date: 2020", "language": "en", "element": "description", "qualifier": "provenance", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.extent", "value": "49", "language": "", "element": "format", "qualifier": "extent", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.mimetype", "value": "application/pdf", "language": null, "element": "format", "qualifier": "mimetype", "schema": "dc"}, {"key": "dc.language.iso", "value": "fin", "language": null, "element": "language", "qualifier": "iso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights", "value": "In Copyright", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.other", "value": "oppimissuunnitelma", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "other", "schema": "dc"}, {"key": "dc.title", "value": "Tehostettua ja erityist\u00e4 tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan", "language": "", "element": "title", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.type", "value": "master thesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": null, "schema": "dc"}, {"key": "dc.identifier.urn", "value": "URN:NBN:fi:jyu-202006084005", "language": "", "element": "identifier", "qualifier": "urn", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Pro gradu -tutkielma", "language": "fi", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.ontasot", "value": "Master\u2019s thesis", "language": "en", "element": "type", "qualifier": "ontasot", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.faculty", "value": "Faculty of Education and Psychology", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "faculty", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Kasvatustieteiden laitos", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.department", "value": "Department of Education", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "department", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopisto", "language": "fi", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.contributor.organization", "value": "University of Jyv\u00e4skyl\u00e4", "language": "en", "element": "contributor", "qualifier": "organization", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Erityispedagogiikka", "language": "fi", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.discipline", "value": "Special Education", "language": "en", "element": "subject", "qualifier": "discipline", "schema": "dc"}, {"key": "yvv.contractresearch.funding", "value": "0", "language": "", "element": "contractresearch", "qualifier": "funding", "schema": "yvv"}, {"key": "dc.type.coar", "value": "http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc", "language": null, "element": "type", "qualifier": "coar", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accesslevel", "value": "restrictedAccess", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "accesslevel", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.publication", "value": "masterThesis", "language": null, "element": "type", "qualifier": "publication", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.oppiainekoodi", "value": "101", "language": "", "element": "subject", "qualifier": "oppiainekoodi", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "HOJKS", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "osallisuus", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "kolmiportainen tuki", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.subject.yso", "value": "oppilaat", "language": null, "element": "subject", "qualifier": "yso", "schema": "dc"}, {"key": "dc.format.content", "value": "fulltext", "language": null, "element": "format", "qualifier": "content", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.url", "value": "https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/", "language": null, "element": "rights", "qualifier": "url", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accessrights", "value": "The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv\u00e4skyl\u00e4 University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).", "language": "en", "element": "rights", "qualifier": "accessrights", "schema": "dc"}, {"key": "dc.rights.accessrights", "value": "Tekij\u00e4 ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv\u00e4skyl\u00e4n yliopiston kirjaston arkistoty\u00f6semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..", "language": "fi", "element": "rights", "qualifier": "accessrights", "schema": "dc"}, {"key": "dc.type.okm", "value": "G2", "language": null, "element": "type", "qualifier": "okm", "schema": "dc"}]
id jyx.123456789_69747
language fin
last_indexed 2025-03-31T20:00:56Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Anttila, Ilona Noux, Maiju Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan oppimissuunnitelma Erityispedagogiikka Special Education 101 HOJKS osallisuus kolmiportainen tuki oppilaat
title Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_full Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_fullStr Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_full_unstemmed Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_short Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_sort tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
title_txtP Tehostettua ja erityistä tukea saavien oppilaiden tietoisuus kolmiportaisen tuen asiakirjoista ja kokemukset osallisuudesta niiden laadintaan
topic oppimissuunnitelma Erityispedagogiikka Special Education 101 HOJKS osallisuus kolmiportainen tuki oppilaat
topic_facet 101 Erityispedagogiikka HOJKS Special Education kolmiportainen tuki oppilaat oppimissuunnitelma osallisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69747 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006084005
work_keys_str_mv AT anttilailona tehostettuajaerityistätukeasaavienoppilaidentietoisuuskolmiportaisentuenasiakirjois