_version_ 1799745253433933824
annif_keywords_txtF_mv laatu palvelut laatujohtaminen häiriöt kehittäminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p9748 http://www.yso.fi/onto/yso/p544 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
author Kinnunen, Mari
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Kinnunen, Mari Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Kinnunen, Mari
author_sort Kinnunen, Mari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-06-04T20:00:51Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>IT-palvelutuotannon h&#xE4;iri&#xF6;iden aiheuttajat ja palvelun laadun kehitt&#xE4;minen</title><creator>Kinnunen, Mari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ITIL</subject><subject type="other">palvelukatkot</subject><subject type="other">palveluiden hallinta</subject><subject type="other">j&#xE4;rjestelm&#xE4;kehitys</subject><subject type="other">palvelun laatu</subject><subject type="yso">tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;t</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">virhetilanteet</subject><subject type="yso">palvelutuotanto</subject><available>2020-06-04T11:52:51Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69721</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006043977</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043977</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69721/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043977.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006043977.pdf" type="application/pdf" length="1250947" sequence="1"/><recordID>123456789_69721</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69721
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:41Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69721\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043977.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006043977.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-06-04T20:00:51Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kinnunen, Mari IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen ITIL palvelukatkot palveluiden hallinta järjestelmäkehitys palvelun laatu tietojärjestelmät laatu virhetilanteet palvelutuotanto
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69721&index=0&size=large
title IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_full IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_fullStr IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_full_unstemmed IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_short IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_sort it palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
title_txtP IT-palvelutuotannon häiriöiden aiheuttajat ja palvelun laadun kehittäminen
topic ITIL palvelukatkot palveluiden hallinta järjestelmäkehitys palvelun laatu tietojärjestelmät laatu virhetilanteet palvelutuotanto
topic_facet ITIL järjestelmäkehitys laatu palveluiden hallinta palvelukatkot palvelun laatu palvelutuotanto tietojärjestelmät virhetilanteet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69721 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043977
work_keys_str_mv AT kinnunenmari itpalvelutuotannonhäiriöidenaiheuttajatjapalvelunlaadunkehittäminen