_version_ 1809902985745006592
annif_keywords_txtF_mv kognitiiviset prosessit musiikki prosessit musiikkipsykologia menestyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5283 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 http://www.yso.fi/onto/yso/p2111 http://www.yso.fi/onto/yso/p13805 http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
author Järventausta, Terho
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Järventausta, Terho Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051 Järventausta, Terho
author_sort Järventausta, Terho
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2020-06-04T20:00:51Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekij&#xE4;t ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit</title><creator>J&#xE4;rventausta, Terho</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">optimaalinen differentiaatio</subject><subject type="other">kaupallinen menestys</subject><subject type="other">aivojen palkitsemisj&#xE4;rjestelm&#xE4;</subject><subject type="other">palkitsevan eroavuuden malli</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">aivot</subject><subject type="yso">populaarimusiikki</subject><subject type="yso">menestyminen</subject><available>2020-06-04T11:43:43Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69718</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006043974</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043974</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69718/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043974.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006043974.pdf" type="application/pdf" length="352838" sequence="1"/><recordID>123456789_69718</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69718
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:36Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69718\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043974.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006043974.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2020-06-04T20:00:51Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Järventausta, Terho Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit optimaalinen differentiaatio kaupallinen menestys aivojen palkitsemisjärjestelmä palkitsevan eroavuuden malli musiikki aivot populaarimusiikki menestyminen
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69718&index=0&size=large
title Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_full Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_fullStr Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_full_unstemmed Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_short Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_sort kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
title_txtP Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
topic optimaalinen differentiaatio kaupallinen menestys aivojen palkitsemisjärjestelmä palkitsevan eroavuuden malli musiikki aivot populaarimusiikki menestyminen
topic_facet aivojen palkitsemisjärjestelmä aivot kaupallinen menestys menestyminen musiikki optimaalinen differentiaatio palkitsevan eroavuuden malli populaarimusiikki
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69718 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043974
work_keys_str_mv AT järventaustaterho kappaleidenkaupalliseenmenestykseenvaikuttavatmusiikillisettekijätjaniidentaus