_version_ |
1809902985745006592
|
annif_keywords_txtF_mv |
kognitiiviset prosessit
musiikki
prosessit
musiikkipsykologia
menestyminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5283
http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
http://www.yso.fi/onto/yso/p13805
http://www.yso.fi/onto/yso/p2418
|
author |
Järventausta, Terho
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
|
author_facet |
Järventausta, Terho
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
Järventausta, Terho
|
author_sort |
Järventausta, Terho
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2020-06-04T20:00:51Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit</title><creator>Järventausta, Terho</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">optimaalinen differentiaatio</subject><subject type="other">kaupallinen menestys</subject><subject type="other">aivojen palkitsemisjärjestelmä</subject><subject type="other">palkitsevan eroavuuden malli</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">aivot</subject><subject type="yso">populaarimusiikki</subject><subject type="yso">menestyminen</subject><available>2020-06-04T11:43:43Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69718</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006043974</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043974</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69718/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043974.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006043974.pdf" type="application/pdf" length="352838" sequence="1"/><recordID>123456789_69718</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_69718
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:36Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69718\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006043974.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006043974.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3051
|
publication_first_indexed |
2020-06-04T20:00:51Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Järventausta, Terho
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
optimaalinen differentiaatio
kaupallinen menestys
aivojen palkitsemisjärjestelmä
palkitsevan eroavuuden malli
musiikki
aivot
populaarimusiikki
menestyminen
|
subject_txtF |
Musiikkitiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69718&index=0&size=large
|
title |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_full |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_fullStr |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_full_unstemmed |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_short |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_sort |
kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
title_txtP |
Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit
|
topic |
optimaalinen differentiaatio
kaupallinen menestys
aivojen palkitsemisjärjestelmä
palkitsevan eroavuuden malli
musiikki
aivot
populaarimusiikki
menestyminen
|
topic_facet |
aivojen palkitsemisjärjestelmä
aivot
kaupallinen menestys
menestyminen
musiikki
optimaalinen differentiaatio
palkitsevan eroavuuden malli
populaarimusiikki
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69718
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006043974
|
work_keys_str_mv |
AT järventaustaterho kappaleidenkaupalliseenmenestykseenvaikuttavatmusiikillisettekijätjaniidentaus
|