Järventausta, T., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., Musiikin, t. j. k. t. l., Department of Music, A. a. C. S., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit.
Chicago-viite (17. p.)Järventausta, Terho, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Musiikin, Art and Culture Studies Department of Music, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Kappaleiden Kaupalliseen Menestykseen Vaikuttavat Musiikilliset Tekijät Ja Niiden Taustalla Musiikinkuluttajia Ohjaavat Neuraaliset Ja Kognitiiviset Prosessit. 2020.
MLA-viite (9. p.)Järventausta, Terho, et al. Kappaleiden Kaupalliseen Menestykseen Vaikuttavat Musiikilliset Tekijät Ja Niiden Taustalla Musiikinkuluttajia Ohjaavat Neuraaliset Ja Kognitiiviset Prosessit. 2020.