Järventausta, T., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., Musiikin, t. j. k. t. l., Department of Music, A. a. C. S., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Kappaleiden kaupalliseen menestykseen vaikuttavat musiikilliset tekijät ja niiden taustalla musiikinkuluttajia ohjaavat neuraaliset ja kognitiiviset prosessit.
Chicago Style (17th ed.) CitationJärventausta, Terho, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Musiikin, Art and Culture Studies Department of Music, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kappaleiden Kaupalliseen Menestykseen Vaikuttavat Musiikilliset Tekijät Ja Niiden Taustalla Musiikinkuluttajia Ohjaavat Neuraaliset Ja Kognitiiviset Prosessit. 2020.
MLA (9th ed.) CitationJärventausta, Terho, et al. Kappaleiden Kaupalliseen Menestykseen Vaikuttavat Musiikilliset Tekijät Ja Niiden Taustalla Musiikinkuluttajia Ohjaavat Neuraaliset Ja Kognitiiviset Prosessit. 2020.