Helanto, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Chydenius, K. y., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Alakoulun opettajien näkemyksiä hyvistä matematiikan tehtävänannoista eriyttämisen näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Helanto, Hanna, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Alakoulun Opettajien Näkemyksiä Hyvistä Matematiikan Tehtävänannoista Eriyttämisen Näkökulmasta. 2020.
MLA-viite (9. p.)Helanto, Hanna, et al. Alakoulun Opettajien Näkemyksiä Hyvistä Matematiikan Tehtävänannoista Eriyttämisen Näkökulmasta. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.