APA (7th ed.) Citation

Nordlund, L., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Offline-kanavan merkitys asiakaskokemukseen ja -uskollisuuteen omnikanavayrityksessä: Case Zalando.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nordlund, Linda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Offline-kanavan Merkitys Asiakaskokemukseen Ja -uskollisuuteen Omnikanavayrityksessä: Case Zalando. 2020.

MLA (9th ed.) Citation

Nordlund, Linda, et al. Offline-kanavan Merkitys Asiakaskokemukseen Ja -uskollisuuteen Omnikanavayrityksessä: Case Zalando. 2020.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.