Yhteisopettajuuden hyödyt ja tuki työhyvinvoinnille luokanopettajien kokemana

Tämän pro-gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää millaisia näkemyksiä luokanopettajilla on yhteisopettajuuden hyödyistä. Lisäksi tarkastellaan opettajien kokemusta siitä, tukeeko yhteisopettajuus opettajien työhyvinvointia. Tuloksia voidaan hyödyntää harkittaessa yhteisopettajuuden käyttöönot...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saharinen, Ida
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69389