„Volkswagen ist mehr als Krise“ eine kritische Diskursanalyse zum Nachhaltigkeitsmagazin Shift der Volkswagen AG

18. syyskuuta 2015 saksalaisen autonvalmistaja Volkswagenin maine koki kolauksen, kun päästöhuijausskandaali paljastui Yhdysvalloissa. Yhtiö oli asentanut osaan dieselautomalleistaan tietokoneohjelman, joka aktivoitui päästömittaustilanteessa ja alensi moottorin päästömittauslukemia huomat...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaukosuo, Emma
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69386