Toimintatutkimus prosessidraamasta ryhmäkoheesion edistäjänä peruskoulun neljännellä luokalla

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin prosessidraamaa ryhmäkoheesion edistäjänä eräällä peruskoulun neljännellä luokalla. Ryhmäkoheesio tarkoittaa ryhmän kiinteyttä eli voimaa, joka sitoo ryhmän jäsenet yhteen ja saa heidät pysymään ryhmässä. Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata ryhma...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pirilä, Eveliina, Huttunen, Heidi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69347