_version_ 1809901177733644288
annif_keywords_txtF_mv luokanopettajat oppilaat toimintakyky lukeminen opettaja-oppilassuhde
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p10213 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
author Ingman, Niina
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Ingman, Niina Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Ingman, Niina
author_sort Ingman, Niina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-05-28T20:00:48Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksest&#xE4; oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn</title><creator>Ingman, Niina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">lukumotivaatio</subject><subject type="other">lukemaan innostaminen</subject><subject type="other">kognitiivinen toimintakyky</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><available>2020-05-28T12:54:18Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69304</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202005283561</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005283561</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69304/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005283561.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202005283561.pdf" type="application/pdf" length="619570" sequence="1"/><recordID>123456789_69304</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69304
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:19Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69304\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005283561.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202005283561.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2020-05-28T20:00:48Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ingman, Niina Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn lukumotivaatio lukemaan innostaminen kognitiivinen toimintakyky lukutaito lukeminen
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69304&index=0&size=large
title Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_full Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_fullStr Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_full_unstemmed Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_short Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_sort luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
title_txtP Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn
topic lukumotivaatio lukemaan innostaminen kognitiivinen toimintakyky lukutaito lukeminen
topic_facet kognitiivinen toimintakyky lukemaan innostaminen lukeminen lukumotivaatio lukutaito
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69304 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005283561
work_keys_str_mv AT ingmanniina luokanopettajienajatuksialukemisenmerkityksestäoppilaidenkognitiiviseentoimintakykyy