APA-viite (7. p.)

Ingman, N., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn.

Chicago-viite (17. p.)

Ingman, Niina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Luokanopettajien Ajatuksia Lukemisen Merkityksestä Oppilaiden Kognitiiviseen Toimintakykyyn. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Ingman, Niina, et al. Luokanopettajien Ajatuksia Lukemisen Merkityksestä Oppilaiden Kognitiiviseen Toimintakykyyn. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.