Ingman, N., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Luokanopettajien ajatuksia lukemisen merkityksestä oppilaiden kognitiiviseen toimintakykyyn.
Chicago Style (17th ed.) CitationIngman, Niina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Luokanopettajien Ajatuksia Lukemisen Merkityksestä Oppilaiden Kognitiiviseen Toimintakykyyn. 2020.
MLA (9th ed.) CitationIngman, Niina, et al. Luokanopettajien Ajatuksia Lukemisen Merkityksestä Oppilaiden Kognitiiviseen Toimintakykyyn. 2020.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.