Kasvuyritysten yrityskauppastrategiat

Dorlingin (2017), Itanin (2017) ja Martinin (2016) mukaan kansainvälisistä yrityskaupoista jopa 70%–90% epäonnistuu. Toisaalta Varamäki et al. (2013) sekä tähän tutkimukseen haastatellut asiantuntijat näkevät, että suuri osa Suomessa tapahtuvista kasvuyrityksien yrityskaupoista onnistuvat. Tämän pro...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Räisänen, Jere, Kalpala, Lauri
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69284