Oppilaiden kokemuksia tuesta ja opettajan kuvaus vuorovaikutuksestaan matematiikan tunnilla

Luokkahuonevuorovaikutuksella on merkitystä niin oppilaiden yleiseen hyvinvointiin kuin koulussa pärjäämiseen. Tämä pätee matematiikkaoppiaineessa, jonka kontekstissa tämä tutkimus on suoritettu. Luokkahuonevuorovaikutus jakautuu kolmeen osaan, jotka ovat tunnetuki, ryhmänhallinta ja ohjauksellinen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pitkänen, Saku
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69176