Vuorovaikutus ja oppilaslähtöisyys yhteissuunnittelun keskiössä

Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää luokanopettajien käsityksiä yhteissuunnittelusta. Tutkimuksen teoriaosassa käsitellään yhteisopettajuuden erilaisia malleja ja opetuksen suunnittelua sekä yhteissuunnittelun haasteita ja mahdollisuuksia. Tutkielmassa perehdytään siihen, mikä yhteissuunnitt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Veijalainen, Enni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69170