_version_ 1809901167176581120
annif_keywords_txtF_mv osuusliikkeet osuustoiminta yritykset kausaliteetti sosiaalinen media
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p550 http://www.yso.fi/onto/yso/p18 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p333 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
author Valkonen, Lauri
author2 Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta Faculty of Sciences Matematiikan ja tilastotieteen laitos Department of Mathematics and Statistics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tilastotiede Statistics 4043
author_facet Valkonen, Lauri Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta Faculty of Sciences Matematiikan ja tilastotieteen laitos Department of Mathematics and Statistics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tilastotiede Statistics 4043 Valkonen, Lauri
author_sort Valkonen, Lauri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Matematiikan ja tilastotieteen laitos
faculty_txtF Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
first_indexed 2020-05-22T20:00:41Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kausaalimalli Osuuskauppa H&#xE4;meenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle</title><creator>Valkonen, Lauri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Matematiikan ja tilastotieteen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Mathematics and Statistics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tilastotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Statistics</contributor><contributor type="oppiainekoodi">4043</contributor><subject type="other">kausaalimalli</subject><subject type="other">kausaalivaikutusten estimointi</subject><subject type="other">keskim&#xE4;&#xE4;r&#xE4;inen kausaalivaikutus</subject><subject type="other">yleistetty additiivinen malli</subject><subject type="other">julkaisun sitoutuneisuusaste</subject><subject type="other">julkaisun tavoittavuus</subject><subject type="other">ohjaileva analytiikka</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">tilastotiede</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">osuusliikkeet</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><available>2020-05-22T12:20:26Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69147</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202005223400</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005223400</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69147/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005223400.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202005223400.pdf" type="application/pdf" length="3137490" sequence="1"/><recordID>123456789_69147</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69147
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:43Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69147\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005223400.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202005223400.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 4043
publication_first_indexed 2020-05-22T20:00:41Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Valkonen, Lauri Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle kausaalimalli kausaalivaikutusten estimointi keskimääräinen kausaalivaikutus yleistetty additiivinen malli julkaisun sitoutuneisuusaste julkaisun tavoittavuus ohjaileva analytiikka digitaalinen markkinointi sosiaalinen media tilastotiede Facebook osuusliikkeet markkinointi
subject_txtF Tilastotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69147&index=0&size=large
title Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_full Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_fullStr Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_full_unstemmed Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_short Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_sort kausaalimalli osuuskauppa hämeenmaan facebook julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
title_txtP Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
topic kausaalimalli kausaalivaikutusten estimointi keskimääräinen kausaalivaikutus yleistetty additiivinen malli julkaisun sitoutuneisuusaste julkaisun tavoittavuus ohjaileva analytiikka digitaalinen markkinointi sosiaalinen media tilastotiede Facebook osuusliikkeet markkinointi
topic_facet Facebook digitaalinen markkinointi julkaisun sitoutuneisuusaste julkaisun tavoittavuus kausaalimalli kausaalivaikutusten estimointi keskimääräinen kausaalivaikutus markkinointi ohjaileva analytiikka osuusliikkeet sosiaalinen media tilastotiede yleistetty additiivinen malli
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69147 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005223400
work_keys_str_mv AT valkonenlauri kausaalimalliosuuskauppahämeenmaanfacebookjulkaisujensitoutuneisuusasteellejatavoi