Esiopetuksen opettajien ja lasten kokemuksia varhaiskasvatuspäivän aikaisten siirtymien sujumisesta

Tässä tutkimuksessa tutkimme suomalaisten esiopetuksen opettajien sekä -oppilaiden kokemuksia varhaiskasvatuspäivän aikaisiin siirtymiin liittyen, sekä esiopetuksen opettajien hyödyntämiä pedagogisia ratkaisuja ja apukeinoja siirtymien helpottamiseksi. Hyödynsimme tutkimuksessamme Jyväskylän yliop...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Koskela, Sonja, Lehto, Lumi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 1971
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69122