Mikä muuttuu koulun alkaessa? esiopetuksen ja alkuopetuksen toimintakulttuurien erot lapsen näkökulmasta.

Tämän laadullisen tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, miten alkuopetuksen toimintakulttuuri eroaa lasten näkökulmasta esiopetuksen toimintakulttuurista. Tutkimuksessa selvitettiin, minkälaisia eroja toimintakulttuureissa lasten mielestä on, kun he siirtyvät päiväkodin esiopetusryhmästä koulun alkuo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Liimatainen, Riina-Kaisa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69093