_version_ 1809901161619128320
annif_keywords_txtF_mv ostokäyttäytyminen kuluttajat vaatteet kuluttajakäyttäytyminen asenteet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p3594 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
author Reuna, Nelli
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Sosiologia Sociology 203
author_facet Reuna, Nelli Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Sosiologia Sociology 203 Reuna, Nelli
author_sort Reuna, Nelli
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2020-05-19T20:08:44Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksiin vaikuttavat tekij&#xE4;t ja asenteet</title><creator>Reuna, Nelli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Social Sciences and Philosophy</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Sosiologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Sociology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">203</contributor><subject type="other">rakenteet</subject><subject type="other">kulutusasenteet</subject><subject type="yso">vaatteet</subject><subject type="yso">sosiodemografiset tekij&#xE4;t</subject><subject type="yso">kulutus</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">muoti</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">pukeutuminen</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">kulutusyhteiskunta</subject><available>2020-05-19T12:15:45Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69071</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202005193325</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005193325</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69071/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005193325.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202005193325.pdf" type="application/pdf" length="707598" sequence="1"/><recordID>123456789_69071</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69071
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:40Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69071\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005193325.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202005193325.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 203
publication_first_indexed 2020-05-19T20:08:44Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Reuna, Nelli Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet rakenteet kulutusasenteet vaatteet sosiodemografiset tekijät kulutus asenteet muoti kuluttajat pukeutuminen identiteetti kulutusyhteiskunta
subject_txtF Sosiologia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69071&index=0&size=large
title Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_full Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_fullStr Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_full_unstemmed Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_short Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina
title_sort suomalaiset vaatemuodin kuluttajina vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_sub vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
title_txtP Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
topic rakenteet kulutusasenteet vaatteet sosiodemografiset tekijät kulutus asenteet muoti kuluttajat pukeutuminen identiteetti kulutusyhteiskunta
topic_facet asenteet identiteetti kuluttajat kulutus kulutusasenteet kulutusyhteiskunta muoti pukeutuminen rakenteet sosiodemografiset tekijät vaatteet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69071 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005193325
work_keys_str_mv AT reunanelli suomalaisetvaatemuodinkuluttajinavaatteidenostopäätöksiinvaikuttavattekijätjaasenteet