_version_ |
1809901161619128320
|
annif_keywords_txtF_mv |
ostokäyttäytyminen
kuluttajat
vaatteet
kuluttajakäyttäytyminen
asenteet
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p3594
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
author |
Reuna, Nelli
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
Department of Social Sciences and Philosophy
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Sosiologia
Sociology
203
|
author_facet |
Reuna, Nelli
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
Department of Social Sciences and Philosophy
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Sosiologia
Sociology
203
Reuna, Nelli
|
author_sort |
Reuna, Nelli
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2020-05-19T20:08:44Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet</title><creator>Reuna, Nelli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Social Sciences and Philosophy</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Sosiologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Sociology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">203</contributor><subject type="other">rakenteet</subject><subject type="other">kulutusasenteet</subject><subject type="yso">vaatteet</subject><subject type="yso">sosiodemografiset tekijät</subject><subject type="yso">kulutus</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">muoti</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">pukeutuminen</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">kulutusyhteiskunta</subject><available>2020-05-19T12:15:45Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69071</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202005193325</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005193325</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69071/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005193325.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202005193325.pdf" type="application/pdf" length="707598" sequence="1"/><recordID>123456789_69071</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_69071
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:40Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69071\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202005193325.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202005193325.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
203
|
publication_first_indexed |
2020-05-19T20:08:44Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Reuna, Nelli
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
rakenteet
kulutusasenteet
vaatteet
sosiodemografiset tekijät
kulutus
asenteet
muoti
kuluttajat
pukeutuminen
identiteetti
kulutusyhteiskunta
|
subject_txtF |
Sosiologia
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69071&index=0&size=large
|
title |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_full |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_fullStr |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_full_unstemmed |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_short |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina
|
title_sort |
suomalaiset vaatemuodin kuluttajina vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_sub |
vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
title_txtP |
Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina : vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet
|
topic |
rakenteet
kulutusasenteet
vaatteet
sosiodemografiset tekijät
kulutus
asenteet
muoti
kuluttajat
pukeutuminen
identiteetti
kulutusyhteiskunta
|
topic_facet |
asenteet
identiteetti
kuluttajat
kulutus
kulutusasenteet
kulutusyhteiskunta
muoti
pukeutuminen
rakenteet
sosiodemografiset tekijät
vaatteet
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69071
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202005193325
|
work_keys_str_mv |
AT reunanelli suomalaisetvaatemuodinkuluttajinavaatteidenostopäätöksiinvaikuttavattekijätjaasenteet
|