Reuna, N., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, Y. j. f., Philosophy, D. o. S. S. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Suomalaiset vaatemuodin kuluttajina: Vaatteiden ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ja asenteet.
Chicago Style (17th ed.) CitationReuna, Nelli, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Suomalaiset Vaatemuodin Kuluttajina: Vaatteiden Ostopäätöksiin Vaikuttavat Tekijät Ja Asenteet. 2020.
MLA (9th ed.) CitationReuna, Nelli, et al. Suomalaiset Vaatemuodin Kuluttajina: Vaatteiden Ostopäätöksiin Vaikuttavat Tekijät Ja Asenteet. 2020.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.