Peruskoulun musiikinopetuksen eriyttäminen arvoristiriitatilanteissa

Kandidaatintutkielmani on kirjallisuuskatsaus, jossa selvitän perusopetuksen musiikinopettajalle suunnattuja ratkaisuja oppilaiden katsomuksellisen moninaisuuden sekä perusopetuksen arvoperustan, sisältöjen tai tavoitteiden välille syntyviä arvoristiriitoja varten. Tutkielmani aluksi selvitän, milla...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Turpeinen, Emilia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68873