_version_ 1809901148680749056
annif_keywords_txtF_mv omaksuminen asiakkuudenhallinta asiakaslähtöisyys asiakastyö innovaatiot
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 http://www.yso.fi/onto/yso/p4457 http://www.yso.fi/onto/yso/p7903
author Virtanen, Rosa
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kognitiotiede Cognitive Science 601
author_facet Virtanen, Rosa Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kognitiotiede Cognitive Science 601 Virtanen, Rosa
author_sort Virtanen, Rosa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-04-30T20:00:36Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekij&#xE4;t asiakasrajapinnassa</title><creator>Virtanen, Rosa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Cognitive Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">chattibotti</subject><subject type="other">chatbots</subject><subject type="other">teknologian omaksuminen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">teko&#xE4;ly</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><available>2020-04-30T05:41:55Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68781</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202004302988</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004302988</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68781/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004302988.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202004302988.pdf" type="application/pdf" length="1301104" sequence="1"/><recordID>123456789_68781</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68781
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:33Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68781\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004302988.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202004302988.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-04-30T20:00:36Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Virtanen, Rosa Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa chattibotti chatbots teknologian omaksuminen digitalisaatio asiakaspalvelu tekoäly omaksuminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68781&index=0&size=large
title Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_full Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_fullStr Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_full_unstemmed Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_short Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_sort chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
title_txtP Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
topic chattibotti chatbots teknologian omaksuminen digitalisaatio asiakaspalvelu tekoäly omaksuminen
topic_facet asiakaspalvelu chatbots chattibotti digitalisaatio omaksuminen teknologian omaksuminen tekoäly
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68781 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004302988
work_keys_str_mv AT virtanenrosa chattibottienomaksumiseenvaikuttavattekijätasiakasrajapinnassa