_version_ |
1809901148680749056
|
annif_keywords_txtF_mv |
omaksuminen
asiakkuudenhallinta
asiakaslähtöisyys
asiakastyö
innovaatiot
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p16214
http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
http://www.yso.fi/onto/yso/p4457
http://www.yso.fi/onto/yso/p7903
|
author |
Virtanen, Rosa
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kognitiotiede
Cognitive Science
601
|
author_facet |
Virtanen, Rosa
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kognitiotiede
Cognitive Science
601
Virtanen, Rosa
|
author_sort |
Virtanen, Rosa
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-04-30T20:00:36Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa</title><creator>Virtanen, Rosa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Cognitive Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">chattibotti</subject><subject type="other">chatbots</subject><subject type="other">teknologian omaksuminen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">tekoäly</subject><subject type="yso">omaksuminen</subject><available>2020-04-30T05:41:55Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68781</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202004302988</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004302988</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68781/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004302988.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202004302988.pdf" type="application/pdf" length="1301104" sequence="1"/><recordID>123456789_68781</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_68781
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:33Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68781\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004302988.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202004302988.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2020-04-30T20:00:36Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Virtanen, Rosa
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
chattibotti
chatbots
teknologian omaksuminen
digitalisaatio
asiakaspalvelu
tekoäly
omaksuminen
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68781&index=0&size=large
|
title |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_full |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_fullStr |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_full_unstemmed |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_short |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_sort |
chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
title_txtP |
Chattibottien omaksumiseen vaikuttavat tekijät asiakasrajapinnassa
|
topic |
chattibotti
chatbots
teknologian omaksuminen
digitalisaatio
asiakaspalvelu
tekoäly
omaksuminen
|
topic_facet |
asiakaspalvelu
chatbots
chattibotti
digitalisaatio
omaksuminen
teknologian omaksuminen
tekoäly
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68781
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004302988
|
work_keys_str_mv |
AT virtanenrosa chattibottienomaksumiseenvaikuttavattekijätasiakasrajapinnassa
|