Oppilaiden sosioemotionaalisen kehityksen tukeminen yläkoulussa

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin yläkoulussa annettavaa sosioemotionaalista tukea. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yläkoulun opettajat tukevat oppilaiden sosioemotionaalista kehitystä. Lisäksi tutkittiin sitä, kuinka tätä oppilaille tarjottavaa tukea tulisi opettajien mielestä k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Virta, Vilma, Korhonen, Petra
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68753