"Monipuolisena oppimismenetelmänä se varmasti palvelee niin erityisoppijaa kuin ihan yleisopetuksen oppijaakin" erityisopettajien tulkintoja ja kokemuksia toiminnallisesta oppimisesta

Tutkimuksessa perehdytään toiminnallisen oppimisen ilmiöön erityisopetuksen kontekstissa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää erityisopettajien tulkintoja toiminnallisen oppimisen käsitteestä sekä kokemuksia toiminnallisen opetuksen käyttämisestä. Tutkimus on temaattinen analyysi ja tutkimusote o...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Jaakkola, Silja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68747