_version_ 1799745190202703872
annif_keywords_txtF_mv user experience usability web pages websites electronic commerce
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 http://www.yso.fi/onto/yso/p3785 http://www.yso.fi/onto/yso/p4050 http://www.yso.fi/onto/yso/p4047 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
author Ritonummi, Saima
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Ritonummi, Saima Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Ritonummi, Saima
author_sort Ritonummi, Saima
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-04-23T20:04:24Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>User experience on an ecommerce website : a case study</title><creator>Ritonummi, Saima</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">web design</subject><subject type="other">ecommerce</subject><subject type="other">online customer journey</subject><subject type="other">consumer decision-making</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xF6;liittym&#xE4;t</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytett&#xE4;vyys</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemus</subject><subject type="yso">electronic commerce</subject><subject type="yso">consumer behaviour</subject><subject type="yso">user interfaces</subject><subject type="yso">usability</subject><subject type="yso">user experience</subject><available>2020-04-23T06:25:45Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68647</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202004232856</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004232856</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68647/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004232856.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202004232856.pdf" type="application/pdf" length="2597963" sequence="1"/><recordID>123456789_68647</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68647
language eng
last_indexed 2024-05-13T20:05:14Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68647\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004232856.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202004232856.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-04-23T20:04:24Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ritonummi, Saima User experience on an ecommerce website : a case study web design ecommerce online customer journey consumer decision-making verkkokauppa kuluttajakäyttäytyminen käyttöliittymät käytettävyys käyttäjäkokemus electronic commerce consumer behaviour user interfaces usability user experience
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68647&index=0&size=large
title User experience on an ecommerce website : a case study
title_full User experience on an ecommerce website : a case study
title_fullStr User experience on an ecommerce website : a case study User experience on an ecommerce website : a case study
title_full_unstemmed User experience on an ecommerce website : a case study User experience on an ecommerce website : a case study
title_short User experience on an ecommerce website
title_sort user experience on an ecommerce website a case study
title_sub a case study
title_txtP User experience on an ecommerce website : a case study
topic web design ecommerce online customer journey consumer decision-making verkkokauppa kuluttajakäyttäytyminen käyttöliittymät käytettävyys käyttäjäkokemus electronic commerce consumer behaviour user interfaces usability user experience
topic_facet consumer behaviour consumer decision-making ecommerce electronic commerce kuluttajakäyttäytyminen käytettävyys käyttäjäkokemus käyttöliittymät online customer journey usability user experience user interfaces verkkokauppa web design
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68647 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004232856
work_keys_str_mv AT ritonummisaima userexperienceonanecommercewebsiteacasestudy