Upper secondary school students' perceptions of using mobile phone applications in the formal assessment of speaking skills

Tutkimuksen aiheena on lukion oppilaiden käsitykset älypuhelinsovellusten käytöstä englannin suullisen kielitaidon arvioinnissa. Suullinen kielitaito, sen arviointi ja mobiilioppiminen (Mobile assisted language learning, MALL) ovat 2000-luvun keskeisiä teemoja. Tutkimuksen tarkoituksena on yhdistää...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jääskeläinen, Katja
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68602