Rautainen pari JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen

Bibliographic Details
Main Author: Ikonen, Aleksi
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68548
_version_ 1809901139586449408
annif_keywords_txtF_mv urheilu traktorit historia urheilu- ja liikuntaseurat yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p965 http://www.yso.fi/onto/yso/p9230 http://www.yso.fi/onto/yso/p1780 http://www.yso.fi/onto/yso/p2041 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Ikonen, Aleksi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Ikonen, Aleksi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Ikonen, Aleksi
author_sort Ikonen, Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-04-16T20:01:43Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteisty&#xF6; ja mielikuvayhteyden muodostuminen</title><creator>Ikonen, Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">hy&#xF6;dynt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">sponsorointi</subject><subject type="yso">mielikuvat</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">yhdenmukaisuus</subject><subject type="yso">urheilu</subject><available>2020-04-16T05:58:15Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68548</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202004162770</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004162770</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68548/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004162770.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202004162770.pdf" type="application/pdf" length="779996" sequence="1"/><recordID>123456789_68548</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68548
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:43Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68548\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004162770.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202004162770.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-04-16T20:01:43Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ikonen, Aleksi Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen hyödyntäminen sponsorointi mielikuvat markkinointi yhdenmukaisuus urheilu
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68548&index=0&size=large
title Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_full Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_fullStr Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_full_unstemmed Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_short Rautainen pari
title_sort rautainen pari jypin ja valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_sub JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
title_txtP Rautainen pari : JYPin ja Valtran urheilusponsorointiyhteistyö ja mielikuvayhteyden muodostuminen
topic hyödyntäminen sponsorointi mielikuvat markkinointi yhdenmukaisuus urheilu
topic_facet hyödyntäminen markkinointi mielikuvat sponsorointi urheilu yhdenmukaisuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68548 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004162770
work_keys_str_mv AT ikonenaleksi rautainenparijypinjavaltranurheilusponsorointiyhteistyöjamielikuvayhteydenmuodostum