_version_ 1809902960781557760
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media brändit markkinointi viestintä luottamus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p1725
author Böger, Okko Böök, Saara
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131
author_facet Böger, Okko Böök, Saara Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131 Böger, Okko Böök, Saara
author_sort Böger, Okko
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2020-04-15T20:03:08Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ep&#xE4;luottamus br&#xE4;ndi&#xE4; kohtaan : sosiaalisen median rooli</title><creator>B&#xF6;ger, Okko</creator><creator>B&#xF6;&#xF6;k, Saara</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">ep&#xE4;luottamus</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">luottamus</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><available>2020-04-15T05:02:01Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68519</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202004152741</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004152741</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/68519/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004152741.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202004152741.pdf" type="application/pdf" length="517156" sequence="1"/><recordID>123456789_68519</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_68519
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:03Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/68519\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202004152741.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202004152741.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3131
publication_first_indexed 2020-04-15T20:03:08Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Böger, Okko Böök, Saara Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli epäluottamus sosiaalinen media luottamus brändit
subject_txtF Yhteisöviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_68519&index=0&size=large
title Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
title_full Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
title_fullStr Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
title_full_unstemmed Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
title_short Epäluottamus brändiä kohtaan
title_sort epäluottamus brändiä kohtaan sosiaalisen median rooli
title_sub sosiaalisen median rooli
title_txtP Epäluottamus brändiä kohtaan : sosiaalisen median rooli
topic epäluottamus sosiaalinen media luottamus brändit
topic_facet brändit epäluottamus luottamus sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68519 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202004152741
work_keys_str_mv AT bögerokko epäluottamusbrändiäkohtaansosiaalisenmedianrooli