APA-viite (7. p.)

Böger, O., Böök, S., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., . . . Jyväskylä, U. o. (2020). Epäluottamus brändiä kohtaan: Sosiaalisen median rooli.

Chicago-viite (17. p.)

Böger, Okko, Saara Böök, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Epäluottamus Brändiä Kohtaan: Sosiaalisen Median Rooli. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Böger, Okko, et al. Epäluottamus Brändiä Kohtaan: Sosiaalisen Median Rooli. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.