Lukio-opiskelun esteet ja opiskelun tuen kehittäminen tuen antajien ja vastaanottajien kokemana

Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää, millaisia opiskelun esteitä on yhdessä keskisuomalaisessa lukiossa ja miten lukiokoulutuksen esteettömyyttä voitaisiin parantaa kehittämällä opiskelun tukea. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jossa aineisto kerättiin avoimien haastatteluje...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lång, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68340