Karjalainen, S., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). ”Tuntuu niinku hämärältä”: Uutismedioiden julkaisema natiivimainonta ja sen vaikutukset journalismin luotettavuuteen sekä kulutukseen lukijoiden näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationKarjalainen, Sanna, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. ”Tuntuu Niinku Hämärältä”: Uutismedioiden Julkaisema Natiivimainonta Ja Sen Vaikutukset Journalismin Luotettavuuteen Sekä Kulutukseen Lukijoiden Näkökulmasta. 2020.
MLA (9th ed.) CitationKarjalainen, Sanna, et al. ”Tuntuu Niinku Hämärältä”: Uutismedioiden Julkaisema Natiivimainonta Ja Sen Vaikutukset Journalismin Luotettavuuteen Sekä Kulutukseen Lukijoiden Näkökulmasta. 2020.