Sponsorointiin liittyvä markkinointiviestintä jääkiekon Liigaseurojen sosiaalisen median yhteisöpalveluissa

Tutkimuksen tavoitteena on kuvata, miten jääkiekon Liigaseurat hyödyntävät sosiaalisen median yhteisöpalveluja sponsorointiin liittyvässä markkinointiviestinnässä ja millaisia näkökulmia niiden käyttöön liitetään. Lisäksi tavoitteena on tarkastella, miten jääkiekon Liigaseurat näkevät sponsoroinnin...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Laitinen, Mikko
Other Authors: School of Business and Economics, Faculty of Sport and Health Sciences, Kauppakorkeakoulu, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Taloustieteet, Liikunta- ja terveystieteet, Business and Economics, Sport and Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68101