Verkkokaupan käyttöliittymäsuunnittelun vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen

Verkkokaupoissa asioinnin suosio on kasvanut huomattavasti Internetin käytön lisääntyessä. Suosion kasvaessa on oleellista tutkia, miten verkkokauppa-suunnittelulla voidaan vahvistaa asiakkaan ostopäätöstä ja täten lisätä yrityksen liikevaihtoa. Tässä tutkielmassa tarkastellaan, miten käyttöliittymä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jussila, Jenni
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68047