_version_ 1799745157454626816
annif_keywords_txtF_mv organisaatiot asiakaspalvelu chattibotit johtaminen haasteet (ongelmat)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p272 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 http://www.yso.fi/onto/yso/p39028 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p6564
author Hänninen, Hanna Junkala, Jenni
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Yhteisöviestintä Organizational Communication 2043
author_facet Hänninen, Hanna Junkala, Jenni Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Yhteisöviestintä Organizational Communication 2043 Hänninen, Hanna Junkala, Jenni
author_sort Hänninen, Hanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-02-17T21:01:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#xC4;lykk&#xE4;&#xE4;t chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina &#x2013; mahdollisuus vai haaste?</title><creator>H&#xE4;nninen, Hanna</creator><creator>Junkala, Jenni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">asiakaspalvelun automatisointi</subject><subject type="other">chatbot</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">teko&#xE4;ly</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">organisaatiot</subject><subject type="yso">keskustelu</subject><subject type="yso">viestimet</subject><available>2020-02-17T08:17:40Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67842</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202002172079</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002172079</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67842/5/URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf" type="application/pdf" length="1702418" sequence="5"/><recordID>123456789_67842</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_67842
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:34Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67842\/5\/URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 2043
publication_first_indexed 2020-02-17T21:01:55Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hänninen, Hanna Junkala, Jenni Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste? asiakaspalvelun automatisointi chatbot asiakaskokemus asiakkaat asiakaspalvelu tekoäly vuorovaikutus viestintä digitalisaatio organisaatiot keskustelu viestimet
subject_txtF Viestinnän johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67842&index=0&size=large
title Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
title_full Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
title_fullStr Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste? Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
title_full_unstemmed Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste? Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
title_short Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
title_sort älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina mahdollisuus vai haaste
title_txtP Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
topic asiakaspalvelun automatisointi chatbot asiakaskokemus asiakkaat asiakaspalvelu tekoäly vuorovaikutus viestintä digitalisaatio organisaatiot keskustelu viestimet
topic_facet asiakaskokemus asiakaspalvelu asiakaspalvelun automatisointi asiakkaat chatbot digitalisaatio keskustelu organisaatiot tekoäly viestimet viestintä vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67842 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002172079
work_keys_str_mv AT hänninenhanna älykkäätchatbotitorganisaatioidenasiakaspalvelijoinamahdollisuusvaihaaste