_version_ |
1799745157454626816
|
annif_keywords_txtF_mv |
organisaatiot
asiakaspalvelu
chattibotit
johtaminen
haasteet (ongelmat)
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p272
http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
http://www.yso.fi/onto/yso/p39028
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
http://www.yso.fi/onto/yso/p6564
|
author |
Hänninen, Hanna
Junkala, Jenni
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
2043
|
author_facet |
Hänninen, Hanna
Junkala, Jenni
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
2043
Hänninen, Hanna
Junkala, Jenni
|
author_sort |
Hänninen, Hanna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2020-02-17T21:01:55Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?</title><creator>Hänninen, Hanna</creator><creator>Junkala, Jenni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">asiakaspalvelun automatisointi</subject><subject type="other">chatbot</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">tekoäly</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">organisaatiot</subject><subject type="yso">keskustelu</subject><subject type="yso">viestimet</subject><available>2020-02-17T08:17:40Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67842</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202002172079</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002172079</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67842/5/URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf" type="application/pdf" length="1702418" sequence="5"/><recordID>123456789_67842</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_67842
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:34Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67842\/5\/URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202002172079.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
2043
|
publication_first_indexed |
2020-02-17T21:01:55Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hänninen, Hanna
Junkala, Jenni
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
asiakaspalvelun automatisointi
chatbot
asiakaskokemus
asiakkaat
asiakaspalvelu
tekoäly
vuorovaikutus
viestintä
digitalisaatio
organisaatiot
keskustelu
viestimet
|
subject_txtF |
Viestinnän johtaminen
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67842&index=0&size=large
|
title |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
title_full |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
title_fullStr |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
title_full_unstemmed |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
title_short |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
title_sort |
älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina mahdollisuus vai haaste
|
title_txtP |
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
|
topic |
asiakaspalvelun automatisointi
chatbot
asiakaskokemus
asiakkaat
asiakaspalvelu
tekoäly
vuorovaikutus
viestintä
digitalisaatio
organisaatiot
keskustelu
viestimet
|
topic_facet |
asiakaskokemus
asiakaspalvelu
asiakaspalvelun automatisointi
asiakkaat
chatbot
digitalisaatio
keskustelu
organisaatiot
tekoäly
viestimet
viestintä
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67842
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202002172079
|
work_keys_str_mv |
AT hänninenhanna älykkäätchatbotitorganisaatioidenasiakaspalvelijoinamahdollisuusvaihaaste
|