Arvojen jakautuminen teemoihin tarkasteltaessa arvojen yhteisluontia IT-avusteisissa palveluissa

Pro gradu -tutkielma tarkastelee arvon yhteisluontia viidessä B2B- ja kuluttaja-tietojärjestelmässä. Työn viitekehyksenä on kuluttajatietojärjestelmien arvon yhteisluonnin (CIS) malli, joka koostuu järjestelmän arvolupauksista sekä kuluttajaa motivoivista arvoajureista. Työssä hyödynnetään viidestä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Auvinen, Annemari
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67795