_version_ 1799745734579322880
annif_keywords_txtF_mv opettajat opettajuus mielipiteet käsitykset persoonallisuus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 http://www.yso.fi/onto/yso/p8418 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p7075
author Laukkanen, Annamari
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Laukkanen, Annamari Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Laukkanen, Annamari
author_sort Laukkanen, Annamari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-01-15T21:02:37Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Millainen on hyv&#xE4; opettaja? : 2.-luokkalaisten k&#xE4;sityksi&#xE4; hyv&#xE4;st&#xE4; opettajuudesta</title><creator>Laukkanen, Annamari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">hyv&#xE4; opettaja</subject><subject type="other">hyv&#xE4; opettajuus</subject><subject type="other">MAP-malli</subject><subject type="other">lapsin&#xE4;k&#xF6;kulmainen tutkimus</subject><subject type="other">fenomenografinen tutkimus</subject><subject type="yso">opettajuus</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">opettaja-oppilassuhde</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><available>2020-01-15T07:56:17Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67311</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202001151260</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001151260</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67311/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001151260.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202001151260.pdf" type="application/pdf" length="1163872" sequence="1"/><recordID>123456789_67311</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_67311
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:15Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67311\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001151260.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202001151260.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2019-01-15T21:02:37Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laukkanen, Annamari Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta hyvä opettaja hyvä opettajuus MAP-malli lapsinäkökulmainen tutkimus fenomenografinen tutkimus opettajuus opettajat oppilaat opettaja-oppilassuhde opetus käsitykset
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67311&index=0&size=large
title Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_full Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_fullStr Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_full_unstemmed Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_short Millainen on hyvä opettaja?
title_sort millainen on hyvä opettaja 2 luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_sub 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
title_txtP Millainen on hyvä opettaja? : 2.-luokkalaisten käsityksiä hyvästä opettajuudesta
topic hyvä opettaja hyvä opettajuus MAP-malli lapsinäkökulmainen tutkimus fenomenografinen tutkimus opettajuus opettajat oppilaat opettaja-oppilassuhde opetus käsitykset
topic_facet MAP-malli fenomenografinen tutkimus hyvä opettaja hyvä opettajuus käsitykset lapsinäkökulmainen tutkimus opettaja-oppilassuhde opettajat opettajuus opetus oppilaat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67311 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001151260
work_keys_str_mv AT laukkanenannamari millainenonhyväopettaja2luokkalaistenkäsityksiähyvästäopettajuudesta