_version_ |
1809903086934687744
|
annif_keywords_txtF_mv |
tekoäly
tietojenkäsittelytieteet
matematiikka
rajoitukset
koneoppiminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2616
http://www.yso.fi/onto/yso/p21029
http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
http://www.yso.fi/onto/yso/p740
http://www.yso.fi/onto/yso/p21846
|
author |
Rahkola, Juha-Matti
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Rahkola, Juha-Matti
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Rahkola, Juha-Matti
|
author_sort |
Rahkola, Juha-Matti
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-01-10T21:07:24Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet</title><creator>Rahkola, Juha-Matti</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="yso">automaatit</subject><subject type="yso">tekoäly</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">sumea logiikka</subject><available>2020-01-10T06:00:41Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67181</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202001101113</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001101113</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67181/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001101113.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202001101113.pdf" type="application/pdf" length="144974" sequence="1"/><recordID>123456789_67181</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_67181
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:39Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67181\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001101113.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202001101113.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2019-01-10T21:07:24Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rahkola, Juha-Matti
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
automaatit
tekoäly
pelit
videopelit
sumea logiikka
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67181&index=0&size=large
|
title |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_full |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_fullStr |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_full_unstemmed |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_short |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_sort |
äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
title_txtP |
Äärellisten automaattien käyttö pelien tekoälyissä, niiden rajoitukset sekä mahdollisuudet
|
topic |
automaatit
tekoäly
pelit
videopelit
sumea logiikka
|
topic_facet |
automaatit
pelit
sumea logiikka
tekoäly
videopelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67181
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001101113
|
work_keys_str_mv |
AT rahkolajuhamatti äärellistenautomaattienkäyttöpelientekoälyissäniidenrajoituksetsekämahdollisuud
|