_version_ |
1809903086711341056
|
annif_keywords_txtF_mv |
lapset (ikäryhmät)
suomi toisena kielenä
osallisuus
suomen kieli
varhaiskasvatus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
http://www.yso.fi/onto/yso/p24613
http://www.yso.fi/onto/yso/p5164
http://www.yso.fi/onto/yso/p8856
http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
author |
Tirri, Hanna
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
|
author_facet |
Tirri, Hanna
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
Tirri, Hanna
|
author_sort |
Tirri, Hanna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-01-08T21:09:01Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä</title><creator>Tirri, Hanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Early Childhood Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">104</contributor><subject type="other">pedagogiset käytänteet</subject><subject type="other">kulttuurinen moninaisuus</subject><subject type="yso">toimijuus</subject><subject type="yso">monikulttuurisuus</subject><subject type="yso">varhaiskasvatus</subject><subject type="yso">osallisuus</subject><available>2020-01-08T11:44:39Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67162</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202001081089</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001081089</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67162/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001081089.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202001081089.pdf" type="application/pdf" length="736989" sequence="1"/><recordID>123456789_67162</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_67162
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:33Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67162\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001081089.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202001081089.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
104
|
publication_first_indexed |
2019-01-08T21:09:01Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Tirri, Hanna
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
pedagogiset käytänteet
kulttuurinen moninaisuus
toimijuus
monikulttuurisuus
varhaiskasvatus
osallisuus
|
subject_txtF |
Varhaiskasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67162&index=0&size=large
|
title |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_full |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_fullStr |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_full_unstemmed |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_short |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_sort |
suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
title_txtP |
Suomea toisena kielenä puhuvien lasten osallisuutta tukevat pedagogiset käytänteet kulttuurisesti moninaisessa lapsiryhmässä
|
topic |
pedagogiset käytänteet
kulttuurinen moninaisuus
toimijuus
monikulttuurisuus
varhaiskasvatus
osallisuus
|
topic_facet |
kulttuurinen moninaisuus
monikulttuurisuus
osallisuus
pedagogiset käytänteet
toimijuus
varhaiskasvatus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67162
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001081089
|
work_keys_str_mv |
AT tirrihanna suomeatoisenakielenäpuhuvienlastenosallisuuttatukevatpedagogisetkäytänteetkulttuurise
|