Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa case JYP & Valtra.

Bibliographic Details
Main Author: Haaraniemi, Joni
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67090
_version_ 1809901540690886656
annif_keywords_txtF_mv sponsorointi urheilu markkinointi markkinointiviestintä suhdetoiminta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1759 http://www.yso.fi/onto/yso/p965 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p14294
author Haaraniemi, Joni
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Haaraniemi, Joni Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Haaraniemi, Joni
author_sort Haaraniemi, Joni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-01-07T21:11:59Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekij&#xE4;t urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP &amp; Valtra.</title><creator>Haaraniemi, Joni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">urheilumarkkinointi</subject><subject type="other">urheilusponsorointi</subject><subject type="other">yhtenev&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">samaistuminen</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">sponsorointi</subject><subject type="yso">uskottavuus</subject><available>2020-01-07T06:39:07Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67090</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202001071031</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001071031</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/67090/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001071031.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202001071031.pdf" type="application/pdf" length="2497254" sequence="1"/><recordID>123456789_67090</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_67090
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:51Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/67090\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202001071031.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202001071031.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2019-01-07T21:11:59Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haaraniemi, Joni Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra. urheilumarkkinointi urheilusponsorointi yhteneväisyys asenteet samaistuminen urheilu sponsorointi uskottavuus
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_67090&index=0&size=large
title Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
title_full Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
title_fullStr Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra. Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
title_full_unstemmed Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra. Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
title_short Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa
title_sort sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa case jyp valtra
title_sub case JYP & Valtra.
title_txtP Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa : case JYP & Valtra.
topic urheilumarkkinointi urheilusponsorointi yhteneväisyys asenteet samaistuminen urheilu sponsorointi uskottavuus
topic_facet asenteet samaistuminen sponsorointi urheilu urheilumarkkinointi urheilusponsorointi uskottavuus yhteneväisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67090 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202001071031
work_keys_str_mv AT haaraniemijoni sponsoroinnintehokkuuteenvaikuttavattekijäturheilusponsoroinninkontekstissacasejy