Haaraniemi, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa: Case JYP & Valtra.
Chicago-viite (17. p.)Haaraniemi, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.
MLA-viite (9. p.)Haaraniemi, Joni, et al. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.