APA-viite (7. p.)

Haaraniemi, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa: Case JYP & Valtra.

Chicago-viite (17. p.)

Haaraniemi, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.

MLA-viite (9. p.)

Haaraniemi, Joni, et al. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.