Haaraniemi, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Sponsoroinnin tehokkuuteen vaikuttavat tekijät urheilusponsoroinnin kontekstissa: Case JYP & Valtra.
Chicago Style (17th ed.) CitationHaaraniemi, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.
MLA (9th ed.) CitationHaaraniemi, Joni, et al. Sponsoroinnin Tehokkuuteen Vaikuttavat Tekijät Urheilusponsoroinnin Kontekstissa: Case JYP & Valtra. 2019.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.