Yritysasiakkaan ostoprosessi markkinointipalveluita ostettaessa

Yritysten ostokäyttäytyminen ja -prosessit sekä näihin vaikuttavat tekijät ovat kiinnostaneet tutkijoita useiden vuosikymmenten ajan, mutta liiketoimintaympäristön muutosten myötä myös aiemmin alalla päteneet lainalaisuudet ovat muuttuneet. Nykyään yritysten ydinliiketoiminnan ulkopuolelle jäävät to...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Suosalo, Emilia
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66983