_version_ 1809901526756360192
annif_keywords_txtF_mv markkinointi sosiaalinen media asiakkuus digitaalinen markkinointi yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Leinonen, Mikael
author2 Faculty of Sport and Health Sciences School of Business and Economics Liikuntatieteellinen tiedekunta Kauppakorkeakoulu Liikunta- ja terveystieteet Taloustieteet Sport and Health Sciences Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Liikunnan yhteiskuntatieteet Social Sciences of Sport Markkinointi Marketing 5032 20423
author_facet Leinonen, Mikael Faculty of Sport and Health Sciences School of Business and Economics Liikuntatieteellinen tiedekunta Kauppakorkeakoulu Liikunta- ja terveystieteet Taloustieteet Sport and Health Sciences Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Liikunnan yhteiskuntatieteet Social Sciences of Sport Markkinointi Marketing 5032 20423 Leinonen, Mikael
author_sort Leinonen, Mikael
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Liikunta- ja terveystieteet
faculty_txtF Liikuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2019-12-11T21:10:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy</title><creator>Leinonen, Mikael</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Liikuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Liikunta- ja terveystieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine">Liikunnan yhteiskuntatieteet</contributor><contributor type="oppiaine">Social Sciences of Sport</contributor><contributor type="oppiaine">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">5032</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">liikuntasitoutuminen</subject><subject type="yso">nuorisokulttuuri</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><subject type="yso">liikuntapalvelut</subject><available>2019-12-11T11:45:48Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66747</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201912115212</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912115212</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/66747/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912115212.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201912115212.pdf" type="application/pdf" length="3084458" sequence="1"/><recordID>123456789_66747</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_66747
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:18Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/66747\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912115212.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201912115212.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 5032
publication_first_indexed 2019-12-11T21:10:32Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Leinonen, Mikael Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy liikuntasitoutuminen nuorisokulttuuri sosiaalinen media markkinointi asiakassuhde liikuntapalvelut
subject_txtF Liikunnan yhteiskuntatieteet
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_66747&index=0&size=large
title Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
title_full Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
title_fullStr Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
title_full_unstemmed Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
title_short Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen
title_sort sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen case superpark oy
title_sub case SuperPark Oy
title_txtP Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
topic liikuntasitoutuminen nuorisokulttuuri sosiaalinen media markkinointi asiakassuhde liikuntapalvelut
topic_facet asiakassuhde liikuntapalvelut liikuntasitoutuminen markkinointi nuorisokulttuuri sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66747 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912115212
work_keys_str_mv AT leinonenmikael sosiaalisenmedianmarkkinoinninvaikutuksetasiakassuhteisiinjaliikuntasitoutumiseen