_version_ |
1809901526756360192
|
annif_keywords_txtF_mv |
markkinointi
sosiaalinen media
asiakkuus
digitaalinen markkinointi
yritykset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
|
author |
Leinonen, Mikael
|
author2 |
Faculty of Sport and Health Sciences
School of Business and Economics
Liikuntatieteellinen tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Liikunta- ja terveystieteet
Taloustieteet
Sport and Health Sciences
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Liikunnan yhteiskuntatieteet
Social Sciences of Sport
Markkinointi
Marketing
5032
20423
|
author_facet |
Leinonen, Mikael
Faculty of Sport and Health Sciences
School of Business and Economics
Liikuntatieteellinen tiedekunta
Kauppakorkeakoulu
Liikunta- ja terveystieteet
Taloustieteet
Sport and Health Sciences
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Liikunnan yhteiskuntatieteet
Social Sciences of Sport
Markkinointi
Marketing
5032
20423
Leinonen, Mikael
|
author_sort |
Leinonen, Mikael
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Liikunta- ja terveystieteet
|
faculty_txtF |
Liikuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2019-12-11T21:10:32Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy</title><creator>Leinonen, Mikael</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Liikuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Liikunta- ja terveystieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Sport and Health Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine">Liikunnan yhteiskuntatieteet</contributor><contributor type="oppiaine">Social Sciences of Sport</contributor><contributor type="oppiaine">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">5032</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">liikuntasitoutuminen</subject><subject type="yso">nuorisokulttuuri</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><subject type="yso">liikuntapalvelut</subject><available>2019-12-11T11:45:48Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66747</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201912115212</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912115212</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/66747/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912115212.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201912115212.pdf" type="application/pdf" length="3084458" sequence="1"/><recordID>123456789_66747</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_66747
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:18Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/66747\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912115212.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201912115212.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
5032
|
publication_first_indexed |
2019-12-11T21:10:32Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Leinonen, Mikael
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
liikuntasitoutuminen
nuorisokulttuuri
sosiaalinen media
markkinointi
asiakassuhde
liikuntapalvelut
|
subject_txtF |
Liikunnan yhteiskuntatieteet
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_66747&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
|
title_full |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
|
title_fullStr |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
|
title_short |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen
|
title_sort |
sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen case superpark oy
|
title_sub |
case SuperPark Oy
|
title_txtP |
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen : case SuperPark Oy
|
topic |
liikuntasitoutuminen
nuorisokulttuuri
sosiaalinen media
markkinointi
asiakassuhde
liikuntapalvelut
|
topic_facet |
asiakassuhde
liikuntapalvelut
liikuntasitoutuminen
markkinointi
nuorisokulttuuri
sosiaalinen media
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66747
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912115212
|
work_keys_str_mv |
AT leinonenmikael sosiaalisenmedianmarkkinoinninvaikutuksetasiakassuhteisiinjaliikuntasitoutumiseen
|