_version_ |
1809901525303033856
|
annif_keywords_txtF_mv |
videopelit
mallintaminen
pelit
tietokonepelit
e-kirjat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p17281
http://www.yso.fi/onto/yso/p3533
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
http://www.yso.fi/onto/yso/p7797
|
author |
Tenhunen, Juuso
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
|
author_facet |
Tenhunen, Juuso
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
602
Tenhunen, Juuso
|
author_sort |
Tenhunen, Juuso
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2019-12-10T21:10:37Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä</title><creator>Tenhunen, Juuso</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">kelluvuus</subject><subject type="other">unity3d</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">mallintaminen</subject><subject type="yso">simulointi</subject><subject type="yso">vesi</subject><available>2019-12-10T05:40:44Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66680</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201912105152</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912105152</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/66680/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912105152.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201912105152.pdf" type="application/pdf" length="7354850" sequence="1"/><recordID>123456789_66680</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_66680
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:30Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/66680\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201912105152.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201912105152.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2019-12-10T21:10:37Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Tenhunen, Juuso
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
kelluvuus
unity3d
videopelit
mallintaminen
simulointi
vesi
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_66680&index=0&size=large
|
title |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_full |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_fullStr |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_full_unstemmed |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_short |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_sort |
kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
title_txtP |
Kelluvuuden mallintaminen videopeleissä
|
topic |
kelluvuus
unity3d
videopelit
mallintaminen
simulointi
vesi
|
topic_facet |
kelluvuus
mallintaminen
simulointi
unity3d
vesi
videopelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66680
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201912105152
|
work_keys_str_mv |
AT tenhunenjuuso kelluvuudenmallintaminenvideopeleissä
|