Karjula, J., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Suomalaisen koulutuksen digitalisaation merkitys ja kritiikki Opettaja-lehden mielipidekirjoituksissa ja kolumneissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationKarjula, Johanna, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Suomalaisen Koulutuksen Digitalisaation Merkitys Ja Kritiikki Opettaja-lehden Mielipidekirjoituksissa Ja Kolumneissa. 2018.
MLA (9th ed.) CitationKarjula, Johanna, et al. Suomalaisen Koulutuksen Digitalisaation Merkitys Ja Kritiikki Opettaja-lehden Mielipidekirjoituksissa Ja Kolumneissa. 2018.