_version_ 1809901516911280128
annif_keywords_txtF_mv luokanopettajat asiakirjat oppiminen opettajuus kirjaaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 http://www.yso.fi/onto/yso/p2325 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 http://www.yso.fi/onto/yso/p3802
author Pelander, Irene
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Pelander, Irene Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Pelander, Irene
author_sort Pelander, Irene
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-11-29T21:00:35Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Luokanopettajan n&#xE4;kemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksest&#xE4; ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista</title><creator>Pelander, Irene</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">pedagogiset asiakirjat</subject><subject type="other">tuen kirjaaminen</subject><subject type="yso">dokumentointi</subject><subject type="yso">kolmiportainen tuki</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><subject type="yso">perusopetus</subject><available>2019-11-29T10:45:22Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66576</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201911295064</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201911295064</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/66576/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201911295064.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201911295064.pdf" type="application/pdf" length="1177795" sequence="1"/><recordID>123456789_66576</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_66576
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:11Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/66576\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201911295064.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201911295064.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2019-11-29T21:00:35Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Pelander, Irene Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista pedagogiset asiakirjat tuen kirjaaminen dokumentointi kolmiportainen tuki luokanopettajat perusopetus
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_66576&index=0&size=large
title Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_full Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_fullStr Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_full_unstemmed Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_short Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_sort luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
title_txtP Luokanopettajan näkemykset pedagogisten asiakirjojen merkityksestä ja oppimisen tuen kirjaamisen haasteista
topic pedagogiset asiakirjat tuen kirjaaminen dokumentointi kolmiportainen tuki luokanopettajat perusopetus
topic_facet dokumentointi kolmiportainen tuki luokanopettajat pedagogiset asiakirjat perusopetus tuen kirjaaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66576 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201911295064
work_keys_str_mv AT pelanderirene luokanopettajannäkemyksetpedagogistenasiakirjojenmerkityksestäjaoppimisentuenkirja